کوکتل جوانساز پایه base bcn
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : شنبه 10 تير 1402
نظرات

توضیحات کاربردی این محصول :

اگر دوست دارید پوستی با نشاط و جوان داشته باشید از کوکتل جوانساز استفاده کنید. چرا که این کوکتل باعث حفظ بافت پوست و سلامت آن می‌شود. امروزه کوکتل های زیادی وجود دارند. کوکتل جوانساز یکی از انواع کوکتل مزوتراپی است که توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است. اگر مشکلات پوستی مانند ایجاد لکه یا جوش دارید، می‌توانید با استفاده ازکوکتل جوانساز bcn  آن را حل کنید.

معرفی محصول

اگر پوستی پیر و پر از چین و چروک دارید از کوکتل جوانساز استفاده کنید. کوکتل جوانساز می‌تواند از شل شدن و پیری پوست شما جلوگیری کند و پوستی جوان و بانشاط را به شما هدیه دهد. شاید برای شما سوال باشد که از چه کوکتل جوانسازی استفاده کنید که مورد اعتماد باشد. در این مقاله میخواهیم درباره‌ی یکی از محصولات خوب از جمله کوکتل جوانساز صحبت کنیم و با ویژگی های آن آشنا شویم.

کوکتل جوانساز bcn علاوه بر جلوگیری از پیری پوست و جوانسازی آن باعث مرطوب شدن پوست نیز می‌شود. از پنج ماده کاملا مخلوط ساخته شده که ترکیبات آن باعث کاهش چین و چروک و خطوط ها، کم کردن لکه های پیری و سفت شدن پوست می‌شود. کوکتل جوانساز bcn توانسته نیازهای زیادی از مشکلات پوستی را برطرف کند. یکی از خواص این کوکتل این است که می‌تواند کهولت پوست که به دلیل عواملی مانند نور خورشید، تغذیه نامناسب و یا عوامل وراثتی به وجود آماده را برطرف کند و به سلامت پوست شما کمک کند. یکی از قدرت های کوکتل جوانساز این است که در آن ویتامین هایی به کار رفته که باعث روشن تر شدن پوست شما می‌شود.

ویژگی های ازکوکتل جوانساز bcn

کوکتل جوانساز با حجم ۱۰ میل وارد بازار شد که هر ویال آن ۵ الی ۱۰ است.البته تاثیرات آن به پوستی که تحت درمان هست هم بستگی دارد. 

ترکیبات موجود در کوکتل جوانساز bcn

در کوکتل جوانسازbcn  ترکیباتی از جمله انواع ویتامین ها و مواد معدنی لازم به کار رفته که  باعث کمک به تنظیم کارکرد پوست و عروق صورت می‌شود. یکی از بهترین روش های درمانی در صنعت زیبایی برای از بین بردن چین و چروک، خستگی مزمن و هدف های دیگر کوکتل جوانساز است‌. در کوکتل جوانساز کلاژن، الاستین و کوآنزیم ۱۰ وجود دارد که خاصیت آنتی اکسیدان دارد و باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود.

 

امروزه خیلی از متخصصان زیبایی برای درمان مراجعه کنندگان خود از تزریق کوکتل استفاده می‌کنند.

شیوه صحیح مصرف کوکتل جوانساز bcn

کسانی که از کوکتل جوانساز برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود استفاده کرده اند بعد از مدتی نتایج شگفت انگیزی را دریافت کرده اند.برای استفاده از کوکتل به یک سرنگ با حجم مصرفی مورد نظر نیاز دارید. بعد از تهیه کوکتل، پلمپ آن را باز کنید و با سرنگ‌ به اندازه حجمی که پزشک تجویز کرده است از کوکتل به داخل سرنگ‌ بریزید و بر روی قسمتی از پوست که می‌خواهید بریزید و آرام ماساژ دهید تا جذب پوست شود. توجه کنید که برای ماساژ دادن حتما انگشتتان تمیز باشد تا آلودگی به همراه کوکتل جذب پوستتان نشود.

برای کسانی که تزریق می‌کنند بعد از هر ۱۰ بار تزریق سر سوزن را عوض می‌کنند تا فرد درد کمتری را احساس کند. دلیل این تعویض این است که بعد از چندین بار تزریق سر سوزن کند می‌شود و باعث می‌شود که فرد درد زیادی را تحمل کند و حتی گاهی باعث ایجاد کبودی نیز می‌شود. سوزنی که برای تزریق استفاده می‌شود بسیار نازک و باریک و ظریف است و پزشک در نواحی مورد نظر بیمار تزریق را انجام می‌دهد. از طریق این تزریق مقداری از ترکیبات دارای هیالورونیک اسید، ویتامین و مواد معدنی وارد پوست شما می‌شود.

 مزایای استفاده از کوکتل جوانساز

در این بخش میخواهیم بدانیم که کوکتل جوانساز bcn چه خوبی هایی دارد و استفاده از آن چه کمکی به ما می‌کند. مهمترین فایده های استفاده کردن از کوکتل جوانساز مراقبت پوستی، رفع کردن مشکلاتی مانند عوارض پیرس پوست و چین و چروک های به جا مانده بر روی نواحی گوناگون پوست و برطرف کردن جای جوش و لکه در مناطق مختلف پوست و به درمان زخم ها نیز کمک می‌کند.

همچنین از کوکتل جوانساز bcn برای لیفت کردن پوست و برطرف کردن حالت شل و افتادگی بافت پوستی استفاده می‌شود و تاثیرات زیادی در جوانسازی پوست دارد. از کوکتل جوانسازبرای خشک کردن جوش های صورت و کوچک کردن بینی و رهایی از دو رنگی پوست نیز استفاده می‌شود.

 

کوکتل جوانساز  bcnمناسب چه نوع پوست هایی است؟

کوکتل جوانساز bcn مناسب همه‌ی پوست ها از جمله پوست های چرب، خشک، نرمال و حساس مورد استفاده قرار میگیرد و  به هیچ عنوان باعث به وجود آمدن آلرژی یا حساسیت نمی‌شود. این از نکات خیلی خوب این محصول است که باعث شده طرفداران زیادی را جذب کند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 140
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود